Wednesday, December 26, 2012

Aku & Pancing

Kalau dah hobi.. susah nak di elak..
setelah sekian lama x memancing 
kali ni aku tampil sebagai peserta..

Aku ada 6 Joran,,
tapi kali ini aku pertaruhkan 2 batang joran ku, yang aku gelar
Jantan dan Betina,, 
Haa,, sebabnya.. Joran tersebut.. 
terlalu banyak rekod ikan yang di pancingnya,,
tidak hairanla setiap kali turun memancing,,
Joran tersebut tetap tidak menghampakan dari joran ku yang lain..



Tambahan pula kali ni pertandingan memancing..
apa lagi si kawan berkobar kobar turun mengail..


Hadir sebagai peserta terlambat pada malam tu,,
diantara 17 orang peserta,,



Biar pun lambat tetap joran Jantan ku tidak menghampakan
siakap merah seberah 600 gram telah berjaya di daratkan,,
hanya dengan memakai umpan udang hidup,,
ikan tersebut membuat kan aku berada tempat kedua didalam carta
tempat pertama ikan sembilang seberat 1.1kg..
namun pertandingan masih belum tamat sehingga tarikh 31,12,2012
pada tarikh 26 ini aku dipahamkan aku dah tempat ke 8 dalam carta..
Mungkin juga malam ini aku akan turun lagi,, 
turun bukan mengejar gelaran juara
tapi sebagai minat & meluangkan masa 


Hohoh dah dapat ikan rasa lega sikit dari pada yg belum dapat,,
apa lagi,, jom Makan Freshh tau... 

^^


No comments:

Post a Comment