Thursday, August 2, 2012

buka buku baru

hidup ini umpama layang-layang .. adakalanya ..

errr.x payah ombak rindu sangat rasanya. aku bila masuk bab2 intro ni aku memang fail sikit. x tau mau mula dari mana. mau mula celah mana pun aku x reti. bukan x reti, tapi malas.

ok. first of all,aku mau minta ampun minta maap pada yang tunggu update dari blog ni yg dari hari ke hari makin sepi tanpa berita. bukan apa, aku agak bizi menguruskan kehidupan duniawi yang padahal hanya sementara ja pun. tapi xpa, insyaalah lepas ni aku akan kembali menulis seperti dulukala. melukis,merepek, berhujah dan ketawa macam biasa.

Tahun dua ribu dua belas ni banyak cerita baru. tempat baru,kawan baru,pengalaman baru.semua baru. orang kata, hidup ni satu perjalanan panjang. Dan apa yang bakal aku tuliskan dalam blog ni cuma serpihan kecik dari perjalanan hidup aku. aku cuma manusia biasa. aku x lari dari dosa. aku x lari dari norma hidup seorang manusia biasa. bermain, bergurau, berdating, semua tu pun aku. jadi apa yang aku mau cakap sebenarnya ni? hakhakhak

okla. kita jumpa lagi next entry. bai.

No comments:

Post a Comment