Friday, August 3, 2012

Semalaman di Malaya



Ni kisah sabtu minggu lepas,, tetiba rasa nak shere.. mana la tahu di suatu masa bila suda tiada, blog ni lah akan berjasa'

1st thanks buat member merangkap kazen aku yang banyak tolong aku kat sana,, sehingga lah aku di perkenalkan dengan membernya.. yang aku kenali sebagai 'ima' dan 'fazli... 1st aku knal drg berdua dah di udang ke majlis perkahwinan  mereka,, thanks, dorang memang mesra alam.. lagi satu .... dorang berdua kuat makan ayam 'tauuu.........

Nobita Nakal ni lagi la sorang member lama, susah senang tetap dia tolong.. patut bagi award kat member aku c zaid ni.. yang membawa aku berbuka di res Nasi kandar Pelita ( aku minta bwa rest yg paling top di bawanya aku kat sini?) hahah tapi x apa... aku suka... "annnneaaaaaa saya minta Milo O' ais , bukan Milooo ais.." :)

Nasi kandar  memang sedap . Terbaikkk..

Sushi..? drg nak sushi? aku belanja.. sebab dalam hati aku x pernah makan benda tu.. so tu 1st aku p try.. walaupun hanya sebiji ja aku sanggup makan,,
 apa lagi Nasi kandar + Sushi.. bagi yang x makan nasi, alergic ayam, hanya makan ikan  ,, dia la yang berabis makan sushi tu , credit jg untuk dia , kalau x aku masih lum pernah makan sushi tu..

Pic kat bawah ni la segala macam ragam kat kedai mamak tu..

Zaid yg baju bergaris , anak Datuk tu jan main2

Terbaikkk la zaid

Tgok tu Penbuat Sushi yg di import khas dari INDIA

urm.. -_-


** Thanks peristiwa semalam ' di jadikan kenangan

No comments:

Post a Comment