Wednesday, August 1, 2012

kalau la doraemon ada..


Aku selalu bayangkan kalau la aku dapat bela sekor Doraemon, mesti hidup aku tak macam hari ni. Atleast aku ada roomate yg boleh peluk2 time tidur. paling tidak pun, boleh ajak bergusti. Dia kan bulat2 comel, sah2 la aku menang ! haha. klu ada mslh cinta boleh cerita dgn dia. nanti dia msti kuarkan benda2 pelik dari poket dia.

 

Tapi tu semua fantasi mengarut ja.                      

Tapi,hurmm ..

kalau la Doraemon tu betul2 wujud..

Kalau la Doraemon tu wujud, 1st thing aku mau dia tolong bt keja di opis. segala keja2 lukis pelan ka,lakar pelan ka, aku mau dia buatkan semua tu. keja aku just balas komen di pesbuk ja.

Kalau aku da ada roomate seorang seekor Doraemon,boleh pinjam 'pintu suka ati' dia!
Jd,aku x payah lg susah2 chat guna 'ym' ka,pesbuk ka,twitter ka.

 

Dengan adanya pintu ni,x payahla aku ssh2 booking tiket p kl,bila2 teringat sesiapa di sana aku just bayangkan kat kepala ja ,pastu buka pintu,taraa ! aku dah pun smpi kat sana.

Tapi kan, klu 1 aritu dia merajuk dan xmau bg pinjam brg2 ajaib dia, mcmn ?
alaa,pujukla baik2 kan? bagi ja upah dorayaki.
 
Doraemon ni bukan mcm pompuan  manusia,merajuk mau lama2, bagi ja dorayaki kompom meleleh air liur dia. hehe.

Kalau ada Doraemon, ada 'laci ajaib' ! konon2 laci ni boleh bawa kita tengok masa depan. waa ! boleh la aku tgk lagi 20tahun aku jadi apa,kawin dgn sepa suma2. Gila best !

Jom try sikit.
"wahai laci ajaib,bawa aku ke hari jumaat ni" go go !


tingggg !
 
wah ! dejavu da episod akhir.

"wahai laci ajaib,bw aku ke ujung bulan ini"go go!

tingggg !
wah syoknya, indipendent day !

"wahai laci ajaib,bw aku ke tahun hadapan"go go !

tinggg !
....
eh,xmau la ada Doraemon, x best.

2 comments:

  1. wahai doremon keluarkan la alat utk memanjangkn jodohku dgn sinyu....

    ReplyDelete