Friday, July 20, 2012

~Blackberry



20 July 2012 2.46pm.. BB aku x henti2 berdering kena kol or sms ..
semuanya pasal Gerai Pekan Di taginambur yg di robohkan,,,, pandainya bos aku,,,  urusan pejabat  kol pejabat laaa.. kureng,,
kalau BB aku x henti2 berdering dari 'Si Dia ' x apa jg =)..

~ Aku pengguna Blackberry,  saja nak share hp aku rasa tercanggih yg aku pernah pakai selain iphone4s (will coming)

~ Kalau di tanya kelebihan huhh!!  malas nak cerita , cuba sendiri baru tahu.. nak tahu sangat p tanya kak Kiah ka, mak Bedah ka.. Full story dorang cerita tu...    

                           
 

 ~ Cuma 1 ja aku x suka.. LOW BATT... huhhu menyebabkan aku kesana dan ke sini dengan kabel usb BB..

~ Dengan erti kata lain kebaikan lebih banyak dari keburukan.. dan yang paling penting INTERNET yang paling murah... ^^

~ So sesiapa yg guna BB ringan2kan la hati utk scan barcode di bawah ni  ;)

No comments:

Post a Comment