Saturday, July 21, 2012

~ ChikaRo ~

Asalamualaikum w.b.t selamat pagi , salam 1 Malaysia dan 1 Ramadhan ... fuhh 1st puasa mesti lah semangat beb!! start nya hari ini,, nak buat perkara baik ja,, gurau2 yg lebih2 , tipu2 x da,, dah lepas da tu..

Sahur.. erm sangat memuaskan  .. aku di kejutkan dengan 3 sms 1 calling dari Chikar0 & last sekali alarm hp aku.. baru la aku bangun sekutar 3.25am.. .. bukan pasal sahur aku nak story ,, tapi pasal Chikar0 atau bahasa saintifiknya perempuan :)


Sejauh mana kehebatan Chikar0 pada seorang romeo?

~bisa buat x ingat dunia?
~bisa membuat golongan romeo sentiasa ketawa,tersenyum mahupun senang hati?
~atau  seorang Chikaro bisa membuatkan romeo menyanyi sambil bermain gitar untuknya? ( ala2 filem hindustan la pula)
~ sanggup buat romeo berlari dalam hujan sebab kena suru beli top up (hahahah... )
~ bisa membuatkan romeo sedih , risau, jadi hamba , tertunggu tunggu.. dll..

ya ka tu? arr romeo?

Kata orang.....

 ~ Chikaro hatinya lembut  seperti air,, bukan seperti api,, tapi seperti air pun jangan di sangka x pandai mendidih...
~ Mestilah sabar.... ( sapa yg bkuasa ni wei llki ka ppuan )
~ ada beza tu chikaro bandar ngan Chikaro kampung kampung... hahahha... tu  kata orang..

Kata aku...

~ ermmmm... kak peahh,,, mak bedah..kak temah.. cik Joyah... aku nak jalan jap .. kita sambung cerita ni pada sabtu minggu depan 28hb ;) daaa



**  masa dah time...  nak p ke utara jap.. petang jumpa d bazaar,,,

2 comments:

  1. Replies
    1. Selamat... oo begitu rupanya.. perlu di ubah lagi setting ni.. ok ting kyu ady...

      Delete